فسفر بالا در نارسایی کلیه می شود درد چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فسفر بالا در نارسایی کلیه می شود درد چگونه آن را درمان

فسفر بالا در کلیه شکست علت درد چگونه آن را درمان کنیم؟ مشخص شده است که، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از نشانه ها و عوارض یک به یک رخ خواهد داد. و بیمار نارسایی کلیه مختلف ممکن است نشانه های متفاوت رنج می برند.
چرا بالا فسفر در نارسایی کلیه می شود درد؟
شما می دانید، کلیه نگه می دارد تعادل فسفر و کلسیم است. آن را برای بدن ما به فسفر خاص مصرف پایدار است. فسفر بیش از حد خواهد شد خارج از بدن در قالب ادرار خارج شده است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه است دشوار برای تکمیل تابع تعادل می باشد. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از فسفر بالا رنج می برند. هنگامی که سپرده فسفر در بدن ما، بدن ما شروع به جذب کلسیم دشوار است. بدون کلسیم کافی، بدن ما کلسیم از استخوان دریافت کنید. هنگامی که استخوان کوتاه از کلسیم است، احساس درد در نارسایی کلیه رخ می دهد.
چگونه برای درمان بالا فسفر در نارسایی کلیه؟
رژیم غذایی
بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر به دور از مواد غذایی با فسفر مانند میگو می باشد.
درمان کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی است. داروهای چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه. طب چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy حذف استاز جمله فسفر، سیستم خون، تعمیرات آسیب کلیوی تنظیم و بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی فسفر در وهله اول در نتیجه reliving علائم جدی در نارسایی کلیه حذف می کند. در همان زمان، داروهای چینی فعال تغذیه برای کلیه خود بازیابی و بازسازی خود ارائه می کنند. به عنوان عملکرد کلیه ها بهبود یافته است، احساس درد در نارسایی کلیه ناشی از فسفر بالا خواهد بود به طور موثر کنترل می شود.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 1305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: